ászf

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Megosztás:

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

és tájékoztatóink az Adatvédelemről, Panaszkezelésről, Internetes fizetésről

2022. 09. 23. napjától

1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A www.gastroyal.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: ORGANIC MARKET Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 1211 Budapest, Színesfém utca 11-15.
  • Adószám: 25059939-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-197378
  • Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: gastroyal@gastroyal.hu
  • Telefon: +36 1 278 6700
  • Tárhelyszolgáltató neve: EFSYS GmbH
  • Tárhelyszolgáltató székhely: Grillgasse 51, A-1110 Wien
  • Tárhelyszolgáltató email cím: office@efsys.at

A megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

A webáruház készételeket, élelmiszereket, italokat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Átvehetők házhoz-szállítással. A házhoz-szállítás költségét a feltüntetett árak tartalmazzák. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.

A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Szolgáltató nem iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.

Szolgáltató magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.

Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt már, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a település ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak az ott szereplő településekre fogadunk el rendelést. A listát megtalálja a TUDÁSTÁR - SZÁLLÍTÁSI TERÜLETEK menüpontban az oldalon.

  1. Belépés követően, több regisztrált szállítási cím esetén válassza ki a kívánt rendelési címet. Az adott étlapoldalon a hétválasztó gomb mellett találhatók a szállítási címek.
  2. Az adott heti étlap kiválasztása után, válassza ki az ételt, majd a mennyiség a plusz/mínusz gombokkal megadható.
  3. A következő lépés a kosár ikonra (vagy a kosárba gombra) való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőség nyílik az ételek mennyiségének változtatására; kosár törlésére illetve visszatérni az étlap oldalra.
  4. A megrendelés leadásának utolsó lépése a VÁSÁRLÁS gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés.
  5. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztat.
  6. Heti előfizetéses rendszerben történik a rendelések kezelése. Ez azt jelenti, hogy a rendelt termékeket a rendelés leadásakor, vagy az első szállítási napon kell egy összegben kifizetnie.
  7. A megrendelések fogadása munkanapokon: HÉTFŐN ÉS KEDDEN 8.00-tól 12.00 óráig történik.
  8. Rendelésének módosításához lépjen be az oldalra. A saját név alatti legördülő menüből kiválasztható Az "Élő megrendelések" almenü. Itt változtatható a mennyiség, illetve törölhető a rendelés. A lemondásról a rendszer automatikus e-mailben tájékoztat, az összesítőben az összeg negatív előjelet kap.
  9. SZÉP kártyával és étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén, a lemondáskor készpénzt nem áll módunkban visszaadni. Étkezési utalvány esetében annak érvényesítése után nem áll módunkban díjat visszatéríteni már.

További információkat ételeink eltarthatóságáról, az elfogadott utalványokról, ételeink kiszállításáról az TUDÁSTÁR - TUDNIVALÓK menüpont alatt talál az oldalon.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, mely az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban, illetve nyomon követheti, módosíthatja azt, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, az ügyfélszolgálati munkatárs segítségével is történhet.

A "Kosár" tartalma a rendelés elküldése előtt bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető, a személyes adatok bármikor változtathatóak.

Garancia

Termékeink az előhűtéses (nem fagyasztott!) technológiának köszönhetően megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4℃) 72 óráig biztonságosan eltarthatók.

Elállási jog

A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem?

Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).

Kedvezmények

Akciós és más kedvezmények nem összevonhatóak!

Kizárások

A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!

Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!

2. Tájékoztató az Adatkezelésről

A teljes adatkezelési szabályzatot és nyilatkozatot megtalálja külön a weboldalon, a lábléc jegyzetben az Információs oldalak pont alatt.

3. Tájékoztató a Panaszkezelésről

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Kérjük, panaszával, észrevételével elsősorban szállító kollégánkhoz, illetve ügyfélszolgálatunkhoz forduljon, a gyorsabb ügyintézés érdekében.

A panasz

Panasz a Gastroyal tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Gastroyal eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.

Nem minősül panasznak, ha az ügyfél az Alapítványtól általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.

A panaszos

Panaszos lehet a Gastroyal szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.

A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Gastroyal vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is (pl. vállalat képviselője, természetes személy meghatalmazottja, stb.). Meghatalmazás hiányában a Gastroyalr közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

A panasz bejelentésének módjai

Mint az Unióban letelepedett, online adásvételi szerződésekben érintett azon kereskedő kötelesek vagyunk egy vagy több alternatív vitarendezési fórumot igénybe venni a fogyasztókkal fennálló vitáik rendezéséhez, ezért tájékoztatnunk kell a fogyasztóinkat az online vitarendezési platform létezéséről, valamint arról a lehetőségről, hogy az online vitarendezési platform felhasználható a vitáik rendezéséhez. Az online vitarendezési platform az ec.europa.eu/odr (aktív)linken érhető el.

  1. Szóbeli panasz; telefonon a (+36) 1 278 6700 telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 14 óráig a Gastroyal folyamatosan fogadja.
  2. Írásbeli panasz postai úton (Organic Market Kft., 1211 Budapest, Színesfém utca 11-15.) címre, illetve telefaxon a (+36) 1 278 6700 számra elküldve.
  3. Elektronikus levélben a gastroyal@gastroyal.hu címen.

Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Gastroyal vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.

Meghatalmazás hiányában a Gastroyal közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése

A Gastroyal a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.

Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

  • Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.)
  • vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
  • Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu)
  • az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz.

A Gastroyal a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.

A teljes panaszkezelési szabályzatot megtalálja külön menüpontban, az oldalon.

Tájékoztató a biztonságos internetes fizetési megoldásról, mely weboldalunkon működik.

Biztonságos fizetés kártyával

Weboldalunk az OTP SimplePay fizetési rendszer által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújt vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztásával növeljük meg. Rendelési weboldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a SimplePay rendszer és a vásárló Bankja pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat egy 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetési oldalon. A fizetőoldal adattartalmáról (kártyaszámok, jelszó) weboldalunk nem kap értesítést, azokat csak a Bank éri el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző program beállításainak támogatnia kell az SSL titkosítást. A megfelelő összegű fedezet esetén megrendelt szolgáltatások ellenértéke, vagyis a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján (mely összeg Banktól függően többnyire 1-3 órán belül kerül levonásra a szolgáltatáshoz kapcsolt aktuális zsebből).

Kérjük, olvassa végig részletes tájékoztatónkat!

Mire figyeljen a vásárláskor?

Röviden ismertetjük, hogy miképpen intézheti a legbiztonságosabb módon vásárlását. Olvassa el fizetési tájékoztatónkat, általános szerződési feltételeinket, adatvédelmi tájékoztatónkat is, hiszen ezek garantálják az Ön adatainak biztonságát és a rendelésének teljesítési szabályait! Tartsa nyilván a mindenkori vásárlásával kapcsolatos adatait (mikor, mit, mennyiség, stb.) és a mindenkori fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait (tranzakció azonosító, engedélyszám, összeg, stb.) is. Ügyeljen rá, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL (Secure Sockets Layer) egy elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A velünk kapcsolatban álló Bankok rendelkeznek legalább 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a legtöbb Banknak a legalább 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítható az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének közel 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a választott Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek a tranzakciós információk.

Elfogadott kártyák

Weboldalunk internetes fizetési rendszere a K&H, OTP, MKB Bankok által kibocsátott SZÉP kártyákkal való fizetést teszi lehetővé jelenleg.

A fizetésről

A SZÉP Kártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően ez a SZÉP Kártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti, a Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az weboldalunkra, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Ennek oka többnyire az, hogy amennyiben a Bank fizető oldalán a böngésző "Vissza/Back" illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, vagy bezárja a böngészőt vagy az ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a weboldalunkra, a fizetés sikertelennek fog minősülni. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó Bankkal. Amennyiben nincs elegendő összeg kártyáján a rendelés értékének kifizetéséhez, abban az esetben is sikertelennek fog minősülni a tranzakció.

A fizetés menete

  1. Ön a weboldalunkon összeállítja, majd a kosárban található VÁSÁRLÁS gombbal leadja megrendelését. Ha megrendelését bankkártyával vagy SZÉP kártyával kívánja kiegyenlíteni, válassza a Tovább gombot, mely egy fizetésikezelő felületre irányítja Önt, ahol a Fizetek gomb mögött kiválaszthatja a kívánt fizetési módot.
  2. Ezt követően Ön átkerül az OTP SimplePay/Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a kártyaadatait szükséges megadnia.
  3. A kártyaadatainak megadását követően a Fizetés gombra kattintva tudja elindítani a fizetési tranzakciót.
  4. A fizetést követően Ön visszatér a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap.
  5. Fontos! Önnek a vásárlást követően 15 perc áll rendelkezésére az online fizetés lebonyolítására. Ha ezt az időt túllépi, a vásárlás automatikusan készpénzben futárnál rendezendő tételre módosul.

Tájékoztatótónkat az Online fizetésről, oldalunkon külön is megtalálja.

Budapest, 2022. 09. 23.