Paleo Szénhidrátszegény Fogyókúrás Étrend

A PALEO SZÉNHIDRÁTSZEGÉNY FOGYÓKÚRÁS ÉTREND kettős fegyver a nemkívánatos plusz kilók ellen: a paleo étrend önmagában is sokaknak segíthet ideális testsúlyuk elérésében, azonban a szénhidrátcsökkentett változata - a PALEO SZÉNHIDRÁTSZEGÉNY FOGYÓKÚRÁS ÉTREND - még gyorsabb eredményt hozhat! Ajánlott azoknak, akik úgy szeretnének lefogyni, hogy jó minőségű, teljes értékű fehérjéket, magas rost- és víztartalmú zöldségekből készült egészséges, különleges ételeket, valamint desszerteket is fogyaszthatnak.

Megrendelőink viszontláthatják az étlapon számos hagyományos kedvenc ételük paleo változatát. Az étrend napi 3 étkezést biztosít (ebéd, snack, vacsora), heti 5 napon. Könnyű húsok, halak, és bőséges zöldségköretek jellemzik az ebéd- és vacsora ajánlatokat. A snack minden nap valamilyen desszert. Reggelire a paleo étrendben megszokott alapanyagokból készült étkezést ajánlunk: tojásrántotta vagy tükörtojás, paleo pékáruval készült szendvics, édes vagy sós paleo muffin, keksz stb.

Az étrend a megengedő paleo elveknek megfelelően lett összeállítva, tehát a benne szereplő ételek tartalmazhatnak tápiókakeményítőt, paradicsomot, paprikát, padlizsánt, csicsókát, fűszerpaprikát, cayenne borsot, ghít, hosszan érlelt sajtot (parmezánt).


Kiknek ajánljuk?

Akik nem szeretnének lemondani az édességekről fogyókúrájuk során sem.
Akiknek hosszabb fogyókúrára van szükségük, mert az étrend hosszú távon is tartható.


Kiknek nem ajánljuk?

Várandósság és szoptatás ideje alatt nem ajánljuk a PALEO SZÉNHIDRÁTSZEGÉNY FOGYÓKÚRÁS ÉTREND rendelését
Alacsony fehérjetartalmú diétát követőknek nem ajánlott!
Fennálló betegség esetén a diéta megkezdése előtt kérje ki orvosa véleményét!

  • Csökkentett energia- és szénhidráttartalom
  • Napi 3 étkezés
  • Hozzáadott cukor- és gabonaliszt nélkül
  • Szója- és hüvelyesek nélkül
  • Tej- és tejtermékmentes alapanyagokkal (kivéve ghí és hosszan érlelt sajt: parmezán)