Bejelentkezés


Bejelentkezés e-mail címmel

Elfelejtette a jelszavát? Itt kérhet jelszóemlékeztetőt.

Még nem regisztrált? Regisztráljon most!

Elfelejtette a jelszavát?

Ha Ön regisztrált felhasználónk, de elfelejtette jelszavát, kérjük, adja meg itt e-mail címét hogy jelszóemlékeztetőt küldhessünk.

Bejelentkezéssel kapcsolatos további segítségért kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat!


Vissza az fogyókúra rovathoz Tovább az egészség rovathoz

Utolsó kilók, nyaralás előtti fogyás

Nincs olyan ember főleg ha nő, aki nyaralás előtt ne szeretne napok alatt gyorsan lefogyni azaz még minimum 2-3 kilótól gyorsan megszabadulni, hogy még szebb, vonzóbb legyen fürdőruhában a strandon. Gyorsan fogyni, pár kilótól megszabadulni nem lehetetlen, de ne bízzunk a csodákban, hogy le lehet fogyni 1 hét 10 kg amit alatt le tudjuk dobni a több hónap vagy év alattelszedett plusz kilókat, természetesen a "kritikus pontokra" szedtünk fel. Ezért szeretnénk gyorsan lefogyni hasról és még gyorsabban lefogyni a combról. A tartós fogyás minden esetben életmódváltással jár együtt, ettől lesz tartós!

Már csak pár hét és nyaralunk!

Gyors fogyás titka, hogy fogyni csak tudatos és rendszeres étkezéssel lehet. Semmiképpen nem a napi étkezések számát kell csökkenteni, hanem az adagok mennyiségét és legfőképpen emelni a minőségét!

  1. Rettentően fontos a folyadékpótlás. Nem csak azért, mert nyáron a melegben több vizet veszítünk az izzadással, ami teltségérzetet is kelt, így csökkenti az evési kényszert, és megfelelő hátteret ad a kitűnő anyagcseréhez, ami a gyors fogyás elengedhetetlen feltétele. Mikor már szorít az idő, be kell vetni minden fegyvert, hogy a fogyás gyorsan beinduljon és még néhány kilót "ledobjunk". A folyadékokra visszatérve, érdemes zsírégetést elősegítő hatóanyagokkal dúsított folyadékot fogyasztani, hogy két legyet üssünk egy csapásra. A Gastroyal Súlycsökkentő teája és Extra Zsírégető Italmixe kitűnő választás.
  2. Fontos a napi megfelelő mennyiségű zöldségfogyasztás, részesítsük előnyben pl.: a nagyszerű káposztát, amely tisztítja a beleket, helyreállítja a vastagbélflórát és méregtelenít is, de csökkenti a koleszterinszintet, szabályozza a vércukorszintet. Vagy Gastroyal Turbó egésznapos étrendjének házhoz rendelésével nem kell gondolkozni melyik zöldség is a megfelelő.
  3. Ötszöri kis mennyiségű étkezés kötelező, mert így tudjuk alapanyagcserénket maximális sebességre állítani.
  4. Szükség van a rendszeres evésen kívül táplálék-kiegészítőkre, mint az L-karnitin, zsigeri zsírcsökkentő, a glabridin és segítségül hívhatjuk a citrusfélék zsírbontó erejét is.
  5. Még egy utolsó csapás a zsírsejtekre,a gyors fogyást sporttal is segítsük, mégpedig a mozgásintenzitás növelésével. Fussunk egy picit többet a megszokottnál! Súlyzós edzésnél növeljük az ismétlésszámokat! Iktassunk be a megszokott, heti aerobik órarendünkbe egy plusz órát, vagy 40 perc kocogást aerobik után!
saláta szív

Azok, akik az utolsó pillanatban fordulnak a sport jótékony zsírégető hatásához, azoknak csak 30-40 perces gyenge vagy közepes intenzitású kardioedzés ajánlott. A megfelelő, hosszútávon kedvező egészségügyi hatásokkal járó mozgásforma kiválasztása maradjon a nyaralás utánra, de ne halogasd tovább a döntést. A rendszeres sport része kell, hogy legyen az életünknek, hogy egészségesebbek, strapabíróbbak legyünk.

Pici változtatások a nyaralás előtt csodákra képesek, érdemes mindent bevetni az egészséges élet határain belül és jól érezni magunkat a bőrünkben!



Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön újdonságainkról!