Bejelentkezés


Bejelentkezés e-mail címmel

Elfelejtette a jelszavát? Itt kérhet jelszóemlékeztetőt.

Még nem regisztrált? Regisztráljon most!

Elfelejtette a jelszavát?

Ha Ön regisztrált felhasználónk, de elfelejtette jelszavát, kérjük, adja meg itt e-mail címét hogy jelszóemlékeztetőt küldhessünk.

Bejelentkezéssel kapcsolatos további segítségért kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat!


Vissza az fogyókúra rovathoz Tovább az egészség rovathoz

Fogyókúra tévhitek!

A hatásos fogyókúra érdekében bármit hajlandóak vagyunk megtenni. Mennyi idő alatt akarjuk elérni az álom alakot ? Persze hogy minél rövidebb idő alatt akarunk fogyni és boldogság tölt el minket amikor megtaláljuk az 1 hét alatti fogyást vagy kicsit még adunk időt a 10 napos fogyókúrának is, és a bátrak a 90 napos fogyókúrát is hajlandóak bevállalni.
Elolvasunk minden fogyókúra blogot, keressük a fogyókúrás recepteket és hallgatjuk a "jobbnál jobb" fogyókúra tippeket amikkel a jóakaróink látnak el, egy a lényeg és mindenki álma, hogy a fogyókúra gyors legyen
.... és közben sokan a következő tévhitek csapdájába is beleesnek :

  1. Napi kevés számú étkezéssel fogyunk
    A napi 1-2-szori étkezés hátulütője, hogy éhségrohamok jelentkezhetnek a hosszú, étkezés nélkül eltelt időben. Mikor szervezetünknek energiára van szüksége, de már kiürültek a gyorsan mozgósítható energiaraktárak, akkor jön a vércukorszint csökkenés, és a legyőzhetetlen éhség. Az éhségrohamok megnehezítik a gyorsan fogyni vágyók napjait. A kisszámú rendszertelen étkezéssel anyagcserénk is lassul, és a zsírégetéssel együtt elégtelenné válik.
  2. Rossz minőségű ételek, kicsi mennyiségben is ehetők
    A magas zsírtartalmú gyorsétkezdei menük vagy a magyaros ételek energia- és tápanyagtartalma jóval meghaladja a kedvezőt. Magas zsírból és szénhidrátból származó kalóriaérték és alacsony fehérjetartalom.
  3. Kevés folyadékfogyasztás
    Amikor a szervezetünk vízháztartása felborul, szerveink működése akadályoztatva van, nem megfelelő a közeg többek között a zsírégetéshez sem. A szükséges vízfogyasztást bárki könnyen kiszámolhatja: testsúly kilogrammonként 30 ml tiszta vízre van szüksége a szervezetünknek naponta, amelyet kis adagokban elosztva folyamatosan kéne meginnunk minden nap.
    Nem tudnak a salakanyagok távozni a szervezetünkből, így sokkal nehezebb lesz gyorsan fogyni.
    Romlik a sejtszintű oxigénellátottság, így lassul az anyagcsere, lassul a zsírégetés.
  4. Kevés alkohol nem árt
    Érdemes tudni, hogy 1 dl jó minőségű aszúbor 12 g szénhidrátot tartalmaz ez megközelítőleg 48 kcal. (a viszonyítás miatt: egy teáskanál cukor 4 g. szénhidrát ez 16 kcal). Mellőzni kell az alkoholfogyasztást, mert nem csak szénhidrátot tartalmaznak, hanem alkoholt is, ami igen magas energia tartalmat ad.


Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön újdonságainkról!