Borítókép

Tudnivalók

Megosztás:

Megrendelés

  • Hogyan tudok rendelni? Mik a rendelés lépései a weboldalon?

    Megrendelését leadhatja telefonon, faxon, weboldalunkon, e-mailben és területi képviselőinknél személyesen. Rendelés lépései a weboldalon:

    1. Regisztráció.
    2. Belépés. Fontos! Csak bejelentkezett felhasználóként tudsz rendelést leadni.
    3. Több szállítási cím esetén, a kívánt rendelési cím kiválasztása. A bal felső sarokban, a szállítási cím felirat utáni mezőben legördülő menüből választhatod ki a kívánt szállítási címet. Amennyiben új címre van szükséged, klikkelj az új cím hozzáadására. Már regisztrált címet nem tudsz közvetlenül módosítani, de a másolás opció lehetővé teszi, hogy a már megadott adatokat másképp vidd fel a másolati verzióra. Javítás után a helytelen adatokat tartalmazó korábbi címet inaktiválnod érdemes.
    4. Étel kiválasztása.
    5. Mennyiség beállítása + gomb segítségével.
    6. A következő lépés a kosár gombra való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint lehetőség nyílik további vásárlásra és a kosár törlésére is.
    7. Megrendelem gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés. Az ügyfélszolgálatra megérkezik a rendelés.
    8. Cégünktől visszaigazoló emailt kapsz rendelésedről.
    9. A megrendelést követően fizetésválasztó oldal jelenik meg, ahol választhatsz bankkártyás és SZÉP-kártyás fizetést is. Ez esetben átirányítunk a Simple Pay biztonságos fizetési felületére vagy SZÉP-kártya esetén a kibocsátó bank fizetési oldalra, ahol a bank- vagy SZÉP-kártya adatainak megadásával kifizetheted rendelésedet. Ha az étel átvételekor a futárnál szeretnél fizetni a Vásárlás gombra kattintva nincs más teendő.
    10. Fontos, hogy 15 percen belül az online vásárlási folyamat lezárul. Ha ezen időn belül nem választod ki a fizetési módozatot vagy a bankkártyás illetve SZÉP kártyás fizetés bármely okból megszakad (pl: az adatok megadása nélkül visszalépsz a fizetési felületről), a vásárlás automatikusan futárnál készpénzben fizetendő tétellé változik.
  • Mikorra rendelhetek először?

    Ételeinket megrendelheted akár már másnapra, előző nap 14 óráig. Hétvégére csütörtök 14 óráig fogadjuk a rendeléseket. Heti vagy több heti megrendeléseket a szállítást megelőző hét vasárnap 14:00-ig tudsz leadni weboldalunkon és telefonos ügyfélszolgálatunkon.

  • Van-e minimum rendelés?

    Nincsen minimum rendelés. Ételeinket akár egy napra is megrendelheted.

  • A hétvégére meddig rendelhetek?

    Péntekre és a hétvégi napokra (szombat, vasárnap) csütörtökön 14 óráig tudjuk a megrendelését rögzíteni.

  • Hogyan tudom lemondani vagy módosítani a rendelést?

    A weblapon keresztül lehetőséget biztosítunk a megrendelt ételek lemondására és a megrendelés módosítására is. Ne feledd, csak regisztrált és bejelentkezett felhasználóként férsz hozzá megrendeléseidhez! Megrendelésedet a szállítást megelőző napon 14 óráig módosíthatod.

    A kosárból a vásárlást követően eltűnik a megrendelt étel és átkerül az Élő megrendelések fül alá, valamint megjelenik azon az étlapon is, amelyről kiválasztottad az ételt. Ezért két útja is lehet a megrendelés lemondásának vagy módosításának.

    VÁLTOZTATÁS ÉTLAPRÓL A KOSÁRON KERESZTÜL

    A megrendelés menetével megegyező folyamat azzal a különbséggel, hogy a megrendelt étel mennyiségénél negatív értéket kell beállítani.

    Példa: Rendeltél egy hagyományos hortobágyi húsos palacsintát. A hagyományos ételek tészták szekciójában a húsos palacsintánál látod is a megrendelt mennyiséget, ami esetünkben: 1. Ha utóbb úgy döntesz, mégsem ezt az ételt szeretnéd, akkor ugyanebből a fogásból "meg kell venned" egyet negatív előjellel is. Azaz a +1-ből -1-re kell állítanod a darabszámot és a rendelés normál menete szerint a kosár "vásárlás" gombjával véglegesíteni a negatív előjelű vásárlást. Az "összesen" darabszám segít eligazodni, ott láthatod, az adott ételből hány darabra szól aktuálisan megrendelésed.

    VÁLTOZTATÁS AZ ÉLŐ MEGRENDELÉSEKNÉL

    Aktuális megrendeléseidet nyomon követheted felhasználói fiókod Élő Megrendelések oldalán is.

    Ott egy gombnyomással, a "Törlöm a cím összes X. heti megrendelését" gombra kattintva egyszerre törölheted adott heti megrendeléseidet, vagy a plusz-mínusz gombok segítségével külön-külön is változtathatsz a már megvásárolt ételek darabszámán. Vigyázz! Itt is mínusz tételekkel tudod csökkenteni a darabszámot. Azaz, ha 3 adagot vásároltál egy ételből, de csak kettőre lenne szükséged, a módosítás alkalmával -1-re állítsd a mennyiséget és a "Jóváhagyom a cím X. heti módosítását" gombbal véglegesítsd! Így a kettő egyenlegeként 3-1= 2 adag ételed marad az élő megrendelések alatt, ennyit szállítunk ki hozzád.

    Mindkét esetben kapsz egy megrendelést visszaigazító levelet, ami lemondás esetén negatív összeggel zárul.

  • Van nyomtatott étlap is?

    Nyomtatott étlapot területi képviselőnk készséggel bocsát a rendelkezésedre. Aktuális nyomtatható étlapjainkat weboldalunk is megtalálod. Keresd őket minden aloldal alján a footer szekcióban!

Szállítás

  • Hozzám is szállítanak?

    Tekintsd meg szállítási területeinket részletesen.

  • Hogyan tudom a szállítási címet változtatni?

    1. Belépés.
    2. Saját nevére való klikkeléssel megjelenik a felhasználói fiókod tartalma.
    3. Válaszd ki a második fület, a Szállítási címeket.
      Végezhető műveletek: Törlés, új cím felvitele: A rendszerben lévő címet/címeket törölheted a Törlöm gombbal, majd új címet tudsz felvinni az Új szállítási cím hozzáadása gombra klikkelve. Cím módosítása: Már regisztrált címet nem tudsz közvetlenül módosítani, de a másolás opció lehetővé teszi, hogy a már megadott adatokat másképp vidd fel a másolati verzióra. Javítás után a helytelen adatokat tartalmazó korábbi címet érdemes inaktiválnod
  • Mikor ér ide a megrendelt étel?

    Ebédre legkésőbb ott vagyunk! Ételeinket hétfőtől-péntekig, naponta 6-13 óra között visszük el Hozzád. A Neked megfelelő időpontot a szállítójával tudja egyeztetni.

  • Kérhetem én, hogy mikor érjenek ide?

    Igyekszünk alkalmazkodni Hozzád. A szállítás időpontjával kapcsolatos igényedet az első szállítási napon tudod területi képviselőnkkel egyeztetni.

  • Munkaszüneti napra is rendelhetek? Hogyan kapom meg a hétvégére rendelt ételt?

    Rendelhetsz munkaszüneti napra is, ha van az adott napra kínálatunk. A munkaszüneti napokra megrendelt ételeket az utolsó munkanapon szállítjuk ki.

Fizetés

  • Készpénzzel vagy utalvánnyal szeretnék fizetni. Kinek adhatom oda?

    Készpénzzel vagy utalvánnyal történő fizetés esetén új megrendelőink az első szállítási napon a területi képviselőnek fizethetnek.

  • Fizethetek bankkártyával?

    Hogyne. Online megrendelés esetén bármilyen, erre egyébként alkalmas bankkártyádat használhatod.

  • Több hétre rendeltem, fizethetem egyszerre bankkártyával?

    Igen, amennyiben 4 hetes akciós étrendjeinket vagy menüinket rendeli. Minden egyéb esetben a különböző heteket külön tudod fizetni. Az első sikeres fizetés után a fizetéskezelő menüben indíthatsz újabb tranzakciót a fennmaradó összegről 15 percen belül.

  • SZÉP kártyát elfogadnak?

    Igen, OTP, K&H és MKB által kibocsátott SZÉP kártyával is fizethetsz online vásárlás esetén.

  • Étkezési utalványt beválthatok?

    Természetesen. Jelenleg a következő utalványokkal rendelhet: Ticket Restaurant és Erzsébet-utalvány.

  • SZÉP kártyával vagy étkezési utalvánnyal fizettem, de lemondtam a megrendelést. Kaphatok vissza készpénzt?

    SZÉP kártyával és étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén a megrendelés esetleges lemondásakor készpénzt visszaadni nem áll módunkban. Továbbá, étkezési utalvánnyal való fizetés esetén annak érvényesítése után egyáltalán nincs a visszatérítésre lehetőségünk. Ezekben az esetekben az étkezési utalvány összegét és a SZÉP kártyával fizetett megrendelés lemondásának összegét a következő megrendelésed összegébe számítjuk be.

  • Több akciójuk is érdekelne. Összevonhatom őket?

    Nem, sajnos különféle akcióink és kedvezményeink nem vonhatók össze.

  • Kedvezményes áron rendeltem, de mégis szeretném azt lemondani. Megtehetem?

    Nem, sajnos lemondást kedvezményes árak esetén nem áll módunkban elfogadni.

Ételeinkről

  • Milyen értékeket tartalmaznak az ételek?

    Energiatartalom, zsír, szénhidrát, fehérje, só.
    A számított tápértékek eltérhetnek a feltüntetettől. Tehát az étlapon, egy adott étel megnevezése alatt feltüntetett értékek 1 adag étel számított tápanyagtartalmát: felszívódó szénhidrát- és összenergia-tartalom (Felszívódó szénhidrát értéket akkor kapjuk, ha kivonjuk a cukoralkohol értékét.) jelentik, az információs gomb alatt pedig a 100g-ra vonatkozó részletes tápanyagtartalom található. (Az össz szénhidrát érték tartalmazza a cukoralkohol értéket is. )

  • Melyik étrendet válasszam?

    Étrendválasztónkat itt találod meg.

  • Hogyan határozzátok meg az étrendek HATÉKONYSÁGI INDEX-ét?

    Az egész napos étrendek hatékonyságának meghatározásánál speciális szakmai szempontokat vettünk alapul.

    Vizsgáltuk az étrendekben található tápanyagok és alapanyagok

    • összetételét
    • egymásra gyakorolt hatását, szinergiáját
    • kalória és szénhidrát tartalmát
    • nutrigenomikai jellemzőit
    • glikémiás indexet
    • valamint egyéb, többek között a test működésére gyakorolt biológiai hatásokat.
  • Mi a paleolit táplálkozás lényege?

    Részletesen a paleolit táplálkozásról itt olvashatsz.

  • Hogyan működik a ZSÍRÉGETŐ LISZT, és mit tartalmaz?

    Saját fejlesztésű Zsírégető lisztünk - egyedülálló módon - felszívódó szénhidrátokat alig tartalmaz és rosttartalma igen magas, ennek következtében lassítja a tápanyagok, köztük a szénhidrátok felszívódását. Ennek köszönhető, hogy a klasszikus fogyókúrákban elképzelhetetlen olyan ételek is helyet kaphatnak fogyókúrás, egészséges kínálatunkban, mint a palacsinta, galuska, tészta vagy péksütemény.

    A zsírégető liszt összetétele:

    • élelmi rost*,
    • rezisztens keményítő*,
    • búzafehérje*,
    • zabpehely, zabliszt*,
    • prebiotikus rost*,
    • nem hidrogénezett repceolaj*,
    • tejfehérje*,
    • lenmagliszt*,
    • sűrítőanyag: xantán*,
    • étkezési sav: tejsav*,
    • lisztkezelőszer: aszkorbinsav*,
    • enzimek*.
    (*allergének)

  • Meddig tarthatóak el az ételek?

    Akár 72 óráig is. Előhűtéses - és nem fagyasztásos - tartósítási technológiánknak köszönhetően ételeink megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4℃) 72 óráig biztonságosan eltarthatók, az italok és pékáruk lejárati ideje azonban ettől eltérhet.

  • Hogyan tároljam az ételeket?

    Ételeinket minőségük megőrzése érdekében elfogyasztásukig hűtőben kell tárolni (+4℃).

  • Hogyan melegítsem meg az ételeket?

    Ételeinket, a zárófólia eltávolítása nélkül - az étel jellegének megfelelően - mikrohullámú sütőben kell melegíteni.

  • Ki vannak magozva a gyümölcsök?

    Igen, és bár nagyon gondosak vagyunk, gyümölcsből, csonthéjasokból készült ételeink nyomokban magot, héjdarabot tartalmazhatnak.

  • Tartalmaznak az ételek allergéneket?

    Az ételek allergéntartalmáról megrendelés előtt tájékozódhatsz honlapunkról, a kiválasztott étel alatti információs gombra kattintva. Az egyes ételekben jelen lévő allergéneket az összetevők listájában *-gal jelöljük. Ételeink gluténtartalmú terméket, tejterméket, tojást, dió- és mogyoróféléket, szóját, zellert, halat és tenger gyümölcseit, szezámmagot, mustárt, kén-dioxidot tartalmazó alapanyagot felhasználó üzemben készülnek. Diagnosztizált lisztérzékenység, táplálékallergia és -intolerancia esetén ezt szíveskedj figyelembe venni és saját felelősségedre dönteni.

Mentességek jelőlései:

Felhívjuk a figyelmet, hogy a 100%-os mentességet sajnos nem tudjuk garantálni, mert bár ételeink elkülönítve, de gluténtartalmú terméket, tejterméket, tojást, dió- és mogyoróféléket, szóját, zellert, halat és tenger gyümölcseit, szezámmagot, mustárt és kén-dioxidot tartalmazó alapanyagot felhasználó üzemben készülnek, így levegő útján keresztszennyeződés fordulhat elő.

  • Gluténmentes alapanyagok Gluténmentes alapanyagok

  • Laktózmentes alapanyagok Laktózmentes alapanyagok

  • Szójamentes alapanyagok Szójamentes alapanyagok

  • Hozzáadottcukor-mentes Hozzáadottcukor-mentes

  • Tartósítószermentes Tartósítószermentes

  • Tojásmentes alapanyagok Tojásmentes alapanyagok

  • Húsmentes alapanyagok Húsmentes alapanyagok

  • Tejmentes alapanyagok Tejmentes alapanyagok

  • Élesztőmentes alapanyagok Élesztőmentes alapanyagok

  • Mag- és maglisztmentes alapanyagok Mag- és maglisztmentes alapanyagok

Minden más

  • Kinéztem a jövő hétre egy kedvenc ételemet. Változhat az étlap?

    Igen, és bár nem jellemző, de az étlap változtatásának jogát fenntartjuk.

  • Meddig tehetek panaszt?

    Panasztételre 30 napon belül van lehetőség.

  • Pont úgy fog kinézni az étel, mint a fényképen?

    A nyomtatott és elektronikus képi anyagaink illusztrációkat is tartalmaznak.

  • Pontosak a feltüntetett tápértékek?

    Mindent megteszünk érte, de a feltüntetett tápértékek számított értékek és ebből következően tájékoztató jellegűek. A tényleges, megmért értékek a feltüntetettektől a konyhatechnológiai eljárásokból adódóan eltérhetnek.

  • Kisebb adag ételt kaptam, mint szoktam. Miért van ez?

    Az "osztott dobozos" vagy "zóna" megjelölésű ételeink esetében a főétel csökkentett mennyiségű, feltehetően ez alkalommal ilyet rendeltél.

  • Leadtam a megrendelésemet. Biztosan kiszállítják?

    Nem jellemző, hogy visszautasítsunk egy megrendelést, de az ennek visszautasítására való jogot mégis fenntartjuk. Megrendelés visszautasítása csak nagyon indokolt esetben fordul elő.

  • Ki az ételek forgalmazója?

    A Gastroyal ételek forgalmazója az Organic Market Kft.