Borítókép

Meleg a helyzet, kell a hűvös fogadtatás

A nagy kánikulára való tekintettel ezúton is kérjük kedves vásárlóinkat, hogy a már átvett ételeket lehetőleg azonnal tegyék hűtőbe, hogy azok semmiképp se romolhassanak meg. Gyakorta tapasztaljuk, hogy vásárlóink a megrendelt ételt nem közvetlenül a szállítóktól veszik át, hanem mondjuk arra kérik őket, akasszák azt a kilincsre. De visszatérő eset az is, mikor, amennyiben munkahelyre történik a rendelés, akkor a kiszállított étel bizony sokáig portán marad, vagyis nem kerül rögtön hűtőbe. Mindkét esetben fontos tudni, hogy ilyenkor az úgynevezett hűtőlánc megszakad, így a nyári meleg az ételek minőségét és állagát veszélyezteti. Gondoljunk csak bele: már korán reggel 25-27 fok van. Ételeit tehát rögvest tegye be a hűtőbe. Ne kockáztassa saját és családja egészségét!



Megrendelés

  • Hogyan tudok rendelni? Mik a rendelés lépései a weboldalon?

    Megrendelését leadhatja telefonon, faxon, weboldalunkon, e-mailben és területi képviselőinknél személyesen. Rendelés lépései a weboldalon:

    1. Belépés.
    2. Több szállítási cím esetén, a kívánt rendelési cím kiválasztása. A bal felső sarokban, az Erre a címre rendelek: felirat alatt, legördülő menüből választhat szállítási címet. Amennyiben új címre van szüksége, klikkeljen az új cím hozzáadására.
    3. Étel kiválasztása.
    4. Mennyiség beállítása + gomb segítségével.
    5. A következő lépés a kosár gombra való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint lehetőség nyílik további vásárlásra és a kosár törlésére is.
    6. Megrendelem gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés. Az ügyfélszolgálatra megérkezik a rendelés.
    7. Cégünktől visszaigazoló emailt kap rendeléséről.
    8. A megrendelést követően fizetésválasztó oldal jelenik meg, ahol választhatunk bankkártyás fizetést is. A Bankkártyával fizetek online szövegre klikkelve jelenik meg a banki oldal, ahol bankkártya adatainak megadásával kifizetheti rendelését. Ha az étel átvételekor a futárnál szeretne fizetni a Megrendelem gombra való klikkelést követően nincs más teendő.
  • Mikorra rendelhetek először?

    Ételeinket megrendelheti akár már másnapra, előző nap 14 óráig. Hétvégére csütörtök 14 óráig fogadjuk a rendeléseket. Heti vagy több heti megrendeléseket a szállítást megelőző hét vasárnap 14:00-ig tud leadni weboldalunkon és telefonos ügyfélszolgálatunkon.

  • Van-e minimum rendelés?

    Nincsen minimum rendelés. Ételeinket akár egy napra is megrendelheti.

  • A hétvégére meddig rendelhetek?

    Péntekre és a hétvégi napokra (szombat, vasárnap) csütörtökön 14 óráig tudjuk a megrendelését rögzíteni.

  • Módosíthatom a megrendelésemet?

    Megrendelését a szállítást megelőző napon 14 óráig módosíthatja.

  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?

    A weblapon keresztül lehetőséget biztosítunk megrendelt ételek lemondására. A lemondás menete megegyezik a megrendelés menetével, annyi különbséggel, hogy a megrendelt étel mennyiségénél negatív értéket kell beállítani.

    1. Belépés.
    2. Annak a szállítási cím kiválasztása, ahová rendelte az ételt. A bal felső sarokban, az Erre a címre rendelek: felirat alatt, legördülő menüből választhat címet.
    3. Megrendelt étel kiválasztása.
    4. Mennyiség beállítása - gomb segítségével. Ha megrendelt pl.: húslevesből 19. hét szerdára 3 db-ot, akkor 19. hét szerdára -3 db húslevest állítva, a megrendelés nulla értéket vesz fel.
    5. A következő lépés a kosár gombra való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Megrendelem gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés. Lemondás esetén a negatív rendelés. Az ügyfélszolgálatra megérkezik a lemondás.
    6. Email fiókjába megkapja a megrendelés visszaigazító levelet, ami lemondás esetén negatív összeggel zárul.
  • Van nyomtatott étlap is?

    Nyomtatott étlapot területi képviselőnk készséggel bocsát az Ön rendelkezésére. Nyomtatható az étlap a weboldalról is (info, nyomtatható étlapjaink).

Szállítás

  • Hozzám is szállítanak?

    Tekintse meg szállítási területeinket részletesen.

  • Hogyan tudom a szállítási címet változtatni?

    1. Belépés.
    2. Saját nevére való klikkeléssel megjelenik a felhasználói fiókjának tartalma.
    3. Válassza ki a második fület, a Szállítási címeket.
    4. Első lehetőség: A jelenlegi címet törölheti, a Törlöm gombbal, majd az új címet felviheti az Új szállítási cím hozzáadása gombra klikkelve.
    5. Második lehetőség: A jelenlegi címet másolhatja, a Másolom gombbal, aminek hatására kitöltve megjelenik a cím megadására szolgáló űrlap, amiben csak a javítandó részt kell újra kitölteni. Mentést követően a rossz és a javított cím egyaránt szerepelni fog a megadott címek között. Érdemes a nem használt címet törölni.
  • Mikor ér ide a megrendelt étel?

    Ebédre legkésőbb ott vagyunk! Ételeinket hétfőtől-péntekig, naponta 6-13 óra között visszük el Önhöz. Az Önnek megfelelő időpontot a szállítójával tudja egyeztetni.

  • Kérhetem én, hogy mikor érjenek ide?

    Igyekszünk alkalmazkodni Önhöz. A szállítás időpontjával kapcsolatos igényét az első szállítási napon tudja területi képviselőnkkel egyeztetni.

  • Munkaszüneti napra is rendelhetek? Hogyan kapom meg a hétvégére rendelt ételt?

    Rendelhet munkaszüneti napra is, ha van az adott napra kínálatunk. A munkaszüneti napokra megrendelt ételeket az utolsó munkanapon szállítjuk ki.

Fizetés

  • Készpénzzel vagy utalvánnyal szeretnék fizetni. Kinek adhatom oda?

    Készpénzzel vagy utalvánnyal történő fizetés esetén új megrendelőink az első szállítási napon a területi képviselőnek fizethetnek.

  • Fizethetek bankkártyával?

    Hogyne. Online megrendelés esetén bármilyen, erre egyébként alkalmas bankkártyáját használhatja.

  • Több hétre rendeltem, fizethetem egyszerre bankkártyával?

    Igen, amennyiben 2, 4 vagy 6 hetes akciós étrendjeinket vagy menüinket rendeli. Minden egyéb esetben a különböző heteket külön tudja fizetni. Az első sikeres fizetés után pénzügyi összesítő menüben indíthat újabb tranzakciót a fennmaradó összegről 15 percen belül.

  • SZÉP kártyát elfogadnak?

    Igen, OTP, K&H és MKB által kibocsátott SZÉP kártyával is fizethet online vásárlás esetén.

  • Étkezési utalványt beválthatok?

    Természetesen. Jelenleg a következő utalványokkal rendelhet: Ticket Restaurant és Erzsébet-utalvány.

  • SZÉP kártyával vagy étkezési utalvánnyal fizettem, de lemondtam a megrendelést. Kaphatok vissza készpénzt?

    SZÉP kártyával és étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén a megrendelés esetleges lemondásakor készpénzt visszaadni nem áll módunkban. Továbbá, étkezési utalvánnyal való fizetés esetén annak érvényesítése után egyáltalán nincs a visszatérítésre lehetőségünk. Ezekben az esetekben az étkezési utalvány összegét és a SZÉP kártyával fizetett megrendelés lemondásának összegét a következő megrendelésének összegébe számítjuk be.

  • Több akciójuk is érdekelne. Összevonhatom őket?

    Nem, sajnos különféle akcióink és kedvezményeink nem vonhatók össze.

  • Kedvezményes áron rendeltem, de mégis szeretném azt lemondani. Megtehetem?

    Nem, sajnos lemondást kedvezményes árak esetén nem áll módunkban elfogadni.

Ételeinkről

  • Milyen értékeket tartalmaznak az ételek?

    Energiatartalom, zsír, szénhidrát, fehérje, só.
    A számított tápértékek eltérhetnek a feltüntetettől. Tehát az étlapon, egy adott étel megnevezése alatt feltüntetett értékek 1 adag étel számított tápanyagtartalmát: felszívódó szénhidrát- és összenergia-tartalom (Felszívódó szénhidrát értéket akkor kapjuk, ha kivonjuk a cukoralkohol értékét.) jelentik, az információs gomb alatt pedig a 100g-ra vonatkozó részletes tápanyagtartalom található. (Az össz szénhidrát érték tartalmazza a cukoralkohol értéket is. )

  • Melyik étrendet válasszam?

    Étrendválasztónkat itt találja meg.

  • Mi a paleolit táplálkozás lényege?

    Részletesen a paleolit táplálkozásról itt olvashat.

  • Meddig tarthatóak el az ételek?

    Akár 72 óráig is. Előhűtéses - és nem fagyasztásos - tartósítási technológiánknak köszönhetően ételeink megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4℃) 72 óráig biztonságosan eltarthatók, az italok és pékáruk lejárati ideje azonban ettől eltérhet.

  • Hogyan tároljam az ételeket?

    Ételeinket minőségük megőrzése érdekében elfogyasztásukig hűtőben kell tárolni (+4℃).

  • Hogyan melegítsem meg az ételeket?

    Ételeinket, a zárófólia eltávolítása nélkül - az étel jellegének megfelelően - mikrohullámú sütőben kell melegíteni.

  • Ki vannak magozva a gyümölcsök?

    Igen, és bár nagyon gondosak vagyunk, gyümölcsből, csonthéjasokból készült ételeink nyomokban magot, héjdarabot tartalmazhatnak.

  • Tartalmaznak az ételek allergéneket?

    Az ételek allergéntartalmáról megrendelés előtt tájékozódhat honlapunkról, a kiválasztott étel alatti információs gombra kattintva. Az egyes ételekben jelen lévő allergéneket az összetevők listájában *-gal jelöljük. Ételeink gluténtartalmú terméket, tejterméket, tojást, dió- és mogyoróféléket, szóját, zellert, halat és tenger gyümölcseit, szezámmagot, mustárt, kén-dioxidot tartalmazó alapanyagot felhasználó üzemben készülnek. Diagnosztizált lisztérzékenység, táplálékallergia és -intolerancia esetén ezt szíveskedjen figyelembe venni és saját felelősségére dönteni.

Mentességek jelőlései:

Felhívjuk a figyelmet, hogy a 100%-os mentességet sajnos nem tudjuk garantálni, mert bár ételeink elkülönítve, de gluténtartalmú terméket, tejterméket, tojást, dió- és mogyoróféléket, szóját, zellert, halat és tenger gyümölcseit, szezámmagot, mustárt és kén-dioxidot tartalmazó alapanyagot felhasználó üzemben készülnek, így levegő útján keresztszennyeződés fordulhat elő.

  • Gluténmentes alapanyagok Gluténmentes alapanyagok

  • Laktózmentes alapanyagok Laktózmentes alapanyagok

  • Szójamentes alapanyagok Szójamentes alapanyagok

  • Hozzáadottcukor-mentes Hozzáadottcukor-mentes

  • Tartósítószermentes Tartósítószermentes

  • Tojásmentes alapanyagok Tojásmentes alapanyagok

  • Húsmentes alapanyagok Húsmentes alapanyagok

  • Tejmentes alapanyagok Tejmentes alapanyagok

  • Élesztőmentes alapanyagok Élesztőmentes alapanyagok

  • Mag- és maglisztmentes alapanyagok Mag- és maglisztmentes alapanyagok

Minden más

  • Kinéztem a jövő hétre egy kedvenc ételemet. Változhat az étlap?

    Igen, és bár nem jellemző, de az étlap változtatásának jogát fenntartjuk.

  • Meddig tehetek panaszt?

    Panasztételre 30 napon belül van lehetőség.

  • Pont úgy fog kinézni az étel, mint a fényképen?

    A nyomtatott és elektronikus képi anyagaink illusztrációkat is tartalmaznak.

  • Pontosak a feltüntetett tápértékek?

    Mindent megteszünk érte, de a feltüntetett tápértékek számított értékek és ebből következően tájékoztató jellegűek. A tényleges, megmért értékek a feltüntetettektől a konyhatechnológiai eljárásokból adódóan eltérhetnek.

  • Kisebb adag ételt kaptam, mint szoktam. Miért van ez?

    Az "osztott dobozos" vagy "zóna" megjelölésű ételeink esetében a főétel csökkentett mennyiségű, feltehetően ez alkalommal ilyet rendelt.

  • Leadtam a megrendelésemet. Biztosan kiszállítják?

    Nem jellemző, hogy visszautasítsunk egy megrendelést, de az ennek visszautasítására való jogot mégis fenntartjuk. Megrendelés visszautasítása csak nagyon indokolt esetben fordul elő.

  • Ki az ételek forgalmazója?

    A Gastroyal ételek forgalmazója az Organic Market Kft.